Sopimusehdot

Sisällysluettelo

  1. Lightheart yleiset sopimusehdot
  2. Palveluntarjoaja
  3. Yleistä
  4. Sopimuksen syntyminen
  5. Tuotteiden ja palvelujen toimitus
  6. Tuotteiden ja palveluiden käyttäminen
  7. Hinnat
  8. Maksaminen
  9. Sopimusehtojen muuttaminen
  10. Asiakaspalautukset ja reklamaatiot
  11. Ajanvarauksen peruutus
  12. Vastuuvapauslauseke
  13. Riita-asioiden käsittely

1. Lightheart yleiset sopimusehdot

Nämä sopimusehdot ovat voimassa 2.5.2018 alkaen. Olemassa olevien asiakkaiden kohdalla näitä sopimusehtoja sovelletaan välittömästi.

2. Palveluntarjoaja

  • Lightheart
  • Y-tunnus 2211493-0
  • Postiosoite: Ristiniementie 16 A 6, 02320 Espoo
  • Sivustot, joihin näitä sopimusehtoja sovelletaan www.lightheart.fi

3. Yleistä

Lightheart noudattaa Suomen verkko- ja kuluttujakaupassa säädettyjä lakeja ja asetuksia. Tätä sopimusehtoa sovelletaan kuluttajan, yrityksen tai yhteisön (jäljempänä ”asiakas”) ja Lightheart (jäljempänä ”yritys”) välisessä kaupankäynnissä. Yritys myy kehittämiään hyvinvointiin liittyviä palveluita ja tuotteita.

4. Sopimuksen syntyminen

Sopimus asiakkaan ja yrityksen syntyy, kun asiakas ostaa yritykseltä tuotteen tai palvelun.

5. Tuotteiden ja palvelujen toimitus

Yritys sitoutuu toimittamaan tuotteet tai palvelut

  • Ladattavat tuotteet heti oston yhteydessä (yritys ei vastaa mahdollisista verkkohäiriöistä)
  • Kirjalliset kaupan tilaukset mahdollisimman pian, yleensä 1-3 arkipäivässä, viimeistään 14 arkipäivän kuluttua ostosta. Tilaaja saa sähköpostiinsa viestin milloin tilaus on luettavissa.
  • Ajanvaraukset sovittuna aikana.

6. Tuotteiden ja palveluiden käyttäminen

Kaikki sivustoilla ja palveluissa julkaistava aineisto on Lightheart tavaramerkkioikeuden, tekijänoikeuden ja/tai muiden immateriaalioikeuksien suojaamaa omaisuutta. Pidätän kaikki oikeudet sivustolla ja niiden sisältämissä tuotteissa ja palveluissa julkaistavaan aineistoon.

Sivustoilla olevaa materiaalia saa selata, lukea ja ilmaista materiaalia saa ladata omalle koneelle ja tulostaa omaan henkilökohtaiseen käyttöön.

Aineistoa saa käyttää ainoastaan henkilökohtaiseen tai oman yrityksen käyttöön. Yrittäjänä sinulla ei ole lupaa käyttää näitä tietoja omien asiakkaiden palvelujen tuottamiseen tai parantamiseen. Jäljennöksiä ja osaa niistä ei saa myydä, antaa, jakaa tai luovuttaa sähköisesti tai paperikopioina kaupallisessa tarkoituksessa eikä muuttaa tai liittää muuhun aineistoon tai muihin www-sivustoihin ilman erillistä lupaa.

7. Hinnat

Palvelujen ja tuotteiden hinnat voivat vaihdella ja muuttua. Sähköpostilistalla oleville henkilöille saatetaan antaa ylimääräisiä alennuksia tai alennuskuponkeja. Yrityksen verkkokaupassa oleva hinta on se, jonka asiakas maksaa, ellei asiakkaalla ole käytössään alennuskuponkia.  Erilaiset kampanjat ja alennukset ovat voimassa vain rajoitetun ajan, eikä alennuksia myönnetä jälkikäteen. Kaikki hinnat sisältävät alv 24 % tai 10 %.

8. Maksaminen

Tuotteiden ja palvelujen maksaminen tapahtuu joko Checkout.fi:n, PayPal.com tai laskutuksen kautta. Asiakas on velvollinen maksamaan ostamansa tuotteet kokonaan.

9. Sopimusehtojen muuttaminen

Yritys pidättää itsellään oikeuden muuttaa sopimusehtoja. Muutosten taustalla ovat yleisimmin lainsäädännölliset muutokset. Asiakas on velvollinen tarkistamaan sopimusehtojen sisällön aika ajoin ja päättämään sen jälkeen haluaako hän jatkaa sopimusehtojen noudattamista. Mikäli asiakas ei halua noudattaa näitä tai myöhemmin muutettuja sopimusehtoja, yrityksen sivustojen käyttö tulee välittömästi lopettaa.

10. Asiakaspalautukset ja reklamaatiot

Kuluttajalla on kuluttajasuojalain mukaiset ehdot peruuttaa kauppa. https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa/

Asiakaspalautuspyyntö tulee toimittaa viipymättä sähköpostilla osoitteeseen nina.lilius@lightheart.fi.

11. Ajanvarauksen peruutus

Varauksen peruutus on maksutonta, kun peruminen tehdään viimeistään varausta edeltävänä arkipäivänä (maanantain varaukset perjantaina). Peruuttamattomasta tai samana päivänä perutusta varauksesta peritään 50 % varauksen hinnasta.

Asiakasreklamaatiot, jotka koskevat yrityksen omia tuotteita tulee lähettää yritykselle viipymättä, kuitenkin viimeistään 2 kuukauden kuluessa. Yritys käsittelee reklamaatiot kahden viikon kuluessa siitä, kun reklamaatio on tullut yritykselle.

12. Vastuuvapauslauseke

Yritys ei vastaa asiakkaan palveluiden vaikutuksesta henkilöasiakkaiden tai yritysasiakkaiden elämään ja heidän tekemiinsä päätöksiin ja valintoihinsa. Asiakkaat vastaavat itse omista valinnoistaan ja toiminnoistaan ja niiden mahdollisista seurauksista.

Tuotteet, palvelut ja materiaalit ovat saatavilla sellaisenaan kuin ne ovat. Yritys varaa oikeuden milloin tahansa muuttaa, vaihtaa, lisätä tai poistaa tuotteita, palveluita ja materiaaleja sivustoilla.

13. Riita-asioiden käsittely

Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (http://www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan(http://www.kuluttajaneuvonta.fi).

Kuluttajariitojen vaihtoehtoista riidanratkaisua koskeva direktiivi (Alternative Dispute Resolution). Direktiivin tarkoituksena on varmistaa, että kaikissa EU-jäsenvaltioissa on laadukkaita tuomioistuimen ulkopuolisia riidanratkaisuelimiä.

Direktiivillä jäsenvaltiot velvoitetaan varmistamaan, että kuluttajien ja elinkeinonharjoittajien väliset riidat voidaan saattaa tuomioistuimen ulkopuolisen elimen ratkaistaviksi sekä asetetaan näille elimille minimilaatuvaatimukset.

 

© Lightheart Kaikki oikeudet tuotteisiin, palveluihin ja sivuihin pidätetään.